Színes táska, nemes kelmékből, pakolós méretben

Még ősszel terveztem meg a színeket és mivel én magam csak most kerültem sorra, így hordhatom tavasszal a táskát:-)















Már jó ideje abban a korszakomban élek,
mikor a merészebb látványt, színeket részesítem előnyben, így most sem szolid a látvány;
még a bélésen sem :-))

A rátét mintákat egy tulipánbimbó ihlette (figyelitek?  ősszel-tulipán), melyet egy külön fodorsorral romantikásítottam.








Ez az anyag inspirált...,
úgyhogy gyorsan körbeszegtem egy erősen vad színnel.
A táskán megjelenő többi szín is ehhez a darabhoz illeszkedik.

Tulajdonképpen az egész táskakülső tompán fényes anyagokból áll;
a szaténtól a taftig, és a fatörzs mintás erős függönyselyemtől a sárgászöld bársonyig.




Miután rendszerető asszon vajok -főleg egy jelentős kiterjedésű darab esetén- fontos, hogy ne minden összeborulva heverjen benne-

Ezért mindkét oldalára kerültek zsebek; de különböző magasságba, hogy ne csak az alján tolongjanak a cuccok.





A magasabbra került zsebek két okból kaptak egy-egy fedőlapot is.

Az egyik ok az, hogy ne lehessen csak úgy kilopni belőle semmit (nem akartam a táskát zárt fazonra készíteni, mert úgyis hónalj alatt viselem),
a másik ok pedig, hogy amikor benyúlok a táskába, ne akadjon bele a kezem a felső zsebekbe, hanem sitty-sutty, a zsebfedők már le is vezetik a a mozdulatot a táska belsejébe.
Persze a kulcstartó karabiner sem maradt el az állandóan körözés alatt álló kulcsok megőrzésére.

Mindennek megvan a maga helye;
külön rekeszben foglal helyet a telefonom,
a napszemüveg, az esti vezetéshez kellő látószemüveg, a tárcám, egy toll, jegyzetfüzet és más izék, plusz a kulcsok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése