TISZTELT ÉRDEKLŐDŐK!

TÁJÉKOZTATOM ÖNÖKET, HOGY -várhatóan- HOSSZABB IDŐN KERESZTÜL SAJÁT CSALÁDOM SZÁMÁRA KELL TEVÉKENYKEDJEK, EZÉRT EBBEN AZ ÉVBEN MÁR NEM TUDOK MEGRENDELÉSEKET FOGADNI.

Hogyan kell helyesen behelyezni az orsót az orsótokba ...

Azt látom, hogy sokan nem tudják, hogyan áll jó irányban a felcsévélt cérna a bobbinban,
más néven orsótokban...
Pályafutásom elején, én sem tudtam, évekig használtam rossz irányból befűzve a szálat.
Mondjuk nem is okozott semmilyen problémát, hiszen akkor előbb is rájöttem volna, hogy valami nem stimmel. :-)

Az akkori varrógépem használati utasítása nem profi minőségű volt, nem lehetett jól látni a vékonyka cérna tekercselésének irányát.

A helyes befűzés a képen látható.
Aa piros pontokat kell összeilleszteni; de nem is az orsó állása a lényeg, hanem a cérna tekeredésének iránya ...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Zita! Nem gyözőm olvasni a jó tanácsaidat és klassz ötleteid. Nagyon köszönöm a sok segítséget.

    Egy éve tanulgatok varrogatni hobbi varróként,de ilyen klassz leírásokat még nem láttam.

    Köszönettel,Magdi

    VálaszTörlés