mosógéphuzat ...,

 ... vagy pelenkázóalátét.


Mert Ági néni csak a mosógépét szerette volna letakarni a fürdőszobájuk dekorcsempéjéhez illő színű és mintájú lepellel.

Én meg úgy gondoltam, hogy 2:1 megoldást választok;
pelenkacseréhez is alkalmassá teszem akkorra, mikor mennek hozzájuk az unokák.

Ezért egy viszonylag vastag, 200 gr-os flíz töltőanyagot varrtam a mosógépvédő huzat puha, flanell anyagrétegei közé.
Persze azt már össze is kellett rögzítenem, hogy ne libegjenek a rétegek, így jöhetett a stoppolótalp, irány a kukacolás...    

Méretéből adódóan sokat kellett mozgatni
varrás közben (60x60 cm),
ezért 10-12 cm-es közönként összeférceltem a három réteget, hogy ne csússzanak el egymástól (lásd piros jelölés).




Az inda minta levegőre illanó filc jelölése mentén került fel az anyagra.
A mielőbbi illanás kedvéért rásegítettem egy kevés vízzel;
nem bírom a tétlen várakozást :-)           

Eleinte még megrettentem a látványtól, de nem lesz gond el fog tűnni a tinta!



A rátétminta alá mindenhol került egy alátét anyag, hogy a sűrű cikk-cakk öltés ne fodrozza meg a felső réteget.

A kép bal oldalán csak a puha bélés miatt roggyan meg a látvány, amúgy "fekszik, mint Katiban a gyerek".




A végén még egy kevés gépi stoppolásra is jutott erőm, az egészíti ki a tulipán mintáját.





Kedves Ági néni! 
Használjátok örömmel, egészséggel!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése