Női laptop táska - Ildikónak

Vatelinnel bélelt női notebook táska vagy laptop táska, kinek hogyan tetszik.


A belső részbe nem került zseb (illetve csak egy icurka-picurka pendrive-fakk), hogy a számítógépet akadálymentesen lehessen be- és kivenni. Így minden további tartozék a táska külső felületén kapott helyet. Az adapter és az egértartó zseb (Ildikó azt használ a géphez) egy szinte teljes szélességében tépőzárral védett külső zsebbe került. Ennek bőségéről egy íves oldalbetét gondoskodik.

Külön felhívom a figyelmet a zseb szabására: hogy elvezessem a terhet a zsebek varrásától, amit az állandó használat okozna, kicsit mélyítettem a tasakon, így nem közvetlen ott éri az erőszak, ahol varrva van (a sárga lapocskán alig látható "egér" felirat mellett lehet jobban lehet látni, mint a másik oldalon).

A mobiltartó zseb egy plusz hátlapot kapott, amit sínként használtam ahhoz, hogy -azon áthúzva a barna pántot- tépőzáras megoldással levehető, de mégis lopásgátolt legyen.

Aztán!
Amellett, hogy a laptopnak szabad útja legyen, de azért mégis kapjanak elkülönített tárolóhelyet az iratok, a táska elülső szájába, a bélés és a táska rétege közé beépített, cipp-záras zsebet álmodtam meg. Az adaptertároló zseb fölött ér véget az alja, így kihasználtam a felső területet is, igaz láthatatlanul.

A hátsó oldalára kétrekeszes zsebet varrtam, amiben a CD lemezeket lehet tárolni, vagy bérletet, papírzsebkendőt, fecniket, stb...

Nem sajnáltam belőle az anyagot: 65 dkg. lett a súlya.


Szabad gépi tűzéssel, alias kukacolással rögzítettem a vatelint az táska anyagához. Tapasztalatom ide kattintva látható.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése