Katonai műbőr tasak, állítható mérettel, férfias dizájnnal

Köszönetképpen készült egy férfiú számára...

Nevezhetném utazótasaknak is, melyet táskába, bőröndbe lehet rakni, ha szeparálni szeretne benne valamit. Fehérneműt, iratokat, vagy mittomén mit (nőként a hatás a csillagos ég, de egy pasi?!)
Na mindegy...
Én szívből adom, beletettem a tudásom javát és kiváló minőségű anyagaimat, a többi az emberen múlik.

Ez a kép mutatja a kisebbik méretet...


Ez pedig a teljes méretet.


A megfelelő méret beállításához csatos heveder nyújt segítséget. Hogy ne lógjon szanaszét az ebben az állásban hosszabb pánt, bujtató tartja rendben a felesleget.


A heveder csatolható keresztbe is, direkt úgy terveztem a pántok hosszát.


Zsebekkel ellátott bélése military style... :)


Azért igyekeztem egy cseppnyit magam is megjelenni az ajándékban, ezért került rá egy férfiaknak is elfogadható dísz; egy üres bőrcímke, amit türkizkék cérnával tettem személyesebbé.


Szolgálati közlemény varrósoknak: tessenek síkosítani, különben nem csúszik a bőr! 😉😎😃
(varrás közben úgy lehet szép, egyenletes öltéstávolságot készíteni, ha gondoskodunk tapadásmentesítésről)


És bőr, műbőr, textilbőr anyagokat nem gombostűzünk a megmaradó lyukak miatt.
Én például papírüzletben kapható Binder csipeszt használok hozzá.


Egy kis patina társaságában, Kőbánya Óhegyről :)

1 megjegyzés: