Egy újabb rendhagyó ballagás, farmer nadrágszár-tarisznyával


Korábbi farmer tarisznyáim sikere után újabb fiatalos, divatos, farmeres ballagó tarisznyára kaptam felkérést.
A megrendelő ugyanaz az egyházi iskola. :-)

Mivel a ballagtató 8.-os osztályfőnök művészetoktatóként nyitottan gondolkodik esztétika terén, így szorongás nélkül használhattam a a színeket, az sem volt probléma, hogy a gatyaszárak kék árnyalata különbözik..




Az egységességre persze ügyeltem, egyforma méretű tarisznyák készültek, a pelenkaöltés fonala mindegyik tatyónál ugyanaz, a fa gombok és a tarisznyapántok szintén egyformák...




De belül!!! Na, ott pöttyök, négyzetek, virágok csíkok és foltok tobzódnak...
A gombok akasztózsinórja pedig minden tarisznyánál a bélés színéhez igazodik.






















Mivel közösségi ember vagyok, így nem féltem segítséget kérni más varrós asszonytársaktól.
Ezért a gombfelvarrás és a bélésanyagból kívülre készült dekor folt pelenkaöltéses felvarrása más keze munkáját dícséri. :-)

Így mutatnak együtt...

 



A 2 évvel ezelőtti dizájnról itt írtam, és így nézett ki...


4 megjegyzés: