Téli kiegészítő garnitúra a színek jegyében, pulóverből...


Egy téli kiegészítő-szettben gondolkodtam, mikor turkálóban keresgéltem egy megfelelő színű pulóvert.










Feldaraboltam 3 tételre:

A gallérból belebújós nyaksál lett; aljára fekete pamut csipkét varrtam, nyakára franciacsomó-pöttyöket hímeztem.





Lehet gyöngyöt is varrni a csomózós hímzés helyett,
de ami biztos, kénytelenek vagyunk egyesével felvarni
a gallért díszítő bármiket, mert a tágulást meg kell hagyni, hogy át tudjuk húzni a fejünkön.
Nem szabad a varrócérnával rugalmatlanná tenni a bővülni szükséges kötött sávokat.






A derékrészből bandázs öv, melegítő réteg lett, amit a nadrágra húzok a pólók alól kilátszódva.

Az ujjaiból lábszárvédő, melegítő lett a farmer halásznadrágom alá.
A fekete szegőgumi a térdhajlatig ér, a bokánál csinosan ráncolódik az ujjak alja.

Erre a darabra is azért nem került a nyaksálon látható csipkeszalag, mert a felhúzásnál érvényes anyagtágulást meg kellett hagyjam.


2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon helyesek lettek, csuda klassz ötlet. A derékmelegítőt nem kellett karcsúsítani, hogy ne csússzon le?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szándékosan egy jó kicsi méretű pulóvert vettem, hogy ne kelljen szűkíteni... :-)
      Így a lábszárvédő sem lötyög.

      Törlés