TISZTELT ÉRDEKLŐDŐK!

TÁJÉKOZTATOM ÖNÖKET, HOGY -várhatóan- HOSSZABB IDŐN KERESZTÜL SAJÁT CSALÁDOM SZÁMÁRA KELL TEVÉKENYKEDJEK, EZÉRT EBBEN AZ ÉVBEN MÁR NEM TUDOK MEGRENDELÉSEKET FOGADNI.

taft sál készült, maradékokból...

Majdnem fél éve már, hogy SEMMIT nem varrtam.
Sem másnak, sem magamnak...

De most nemrég előkerült ez a hosszú viharkék taft anyagcsík.
Gyorsan kirángattam hozzá a rongyos-zsákból
(az egyikből!!) egy szintén maradék függönycsíkot,
a lila hálós izét.

A taft anyagot kaptam valakitől, aki valaha már varrt belőle valamit, csak visszabonthatta, mert egy csomó cérnamaradék lógott ki a varrások nyomán.

Pikk-pakk, végeztem a 3 méteres anyagban maradt cérnaszálak eltávolításával, az alábbi módon.



A lila anyagot rakott fodorként álmodtam meg rá, úgy is lett.











És ugyan úgy tűnhet, hogy a taft anyag egyik szélét elfelejtettem beszegni, és a látszat nem is csal, csakhogy szándékosan történt.

Mert szerintem szép a taftok szálasra szegett része is, ad egy kis játékot a fényben.

Ami a hátránya, hogy csúszóssága miatt egy kis dísztű is kell majd a praktikus használathoz.
Különben minduntalan elfelejtené, hol a helye.

Ez a sál, kendő azért jöhetett létre, mert semmit nem dobunk ki! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése