taft sál készült, maradékokból...

Majdnem fél éve már, hogy SEMMIT nem varrtam.
Sem másnak, sem magamnak...

De most nemrég előkerült ez a hosszú viharkék taft anyagcsík.
Gyorsan kirángattam hozzá a rongyos-zsákból
(az egyikből!!) egy szintén maradék függönycsíkot,
a lila hálós izét.

A taft anyagot kaptam valakitől, aki valaha már varrt belőle valamit, csak visszabonthatta, mert egy csomó cérnamaradék lógott ki a varrások nyomán.

Pikk-pakk, végeztem a 3 méteres anyagban maradt cérnaszálak eltávolításával, az alábbi módon.



A lila anyagot rakott fodorként álmodtam meg rá, úgy is lett.











És ugyan úgy tűnhet, hogy a taft anyag egyik szélét elfelejtettem beszegni, és a látszat nem is csal, csakhogy szándékosan történt.

Mert szerintem szép a taftok szálasra szegett része is, ad egy kis játékot a fényben.

Ami a hátránya, hogy csúszóssága miatt egy kis dísztű is kell majd a praktikus használathoz.
Különben minduntalan elfelejtené, hol a helye.

Ez a sál, kendő azért jöhetett létre, mert semmit nem dobunk ki! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése