szakállas párna, patkányfarokkal :-)

Kicsit hajléktalan stílusú, de nekem tetszik ...
(mielőtt bárkinek szemet szúrna a hajléktalansággal példálózás; évek óta van "saját" hajléktalanunk, tehát csak tényként, nem leszólva írom).

































Ezt a darabot nem varrtam, hanem turiban vettem.
Mert megtetszett és varrós kolleginák számára ötletadónak szántam.
Tehát valójában Nektek vettem :-))
A férjemnek legalábbis azt mondtam ...

A szatén selyemfényű csillogásának nem tudtam ellenállni, meg amúgy is.
Olyan izgalmas, különleges és vadóc, amilyen én vagyok :-)





Közelről...

Aki elkészítené, annak kicsit részletesebben azt kell tudnia, hogy a párna alapja egy erős izé, egyszerűen nem jut az eszembe, milyen anyag, de látjátok a közeli fotón ...

A szakállakat szatén zsinórok, alias patkányfarok rövidáru adja.

Ehhez a látványhoz megadom az adatokat, amiből arányosan tudtok alakítani saját elképzelésre.

A párnahuzat 40x40 cm-es,
a szatén zsinórok egy helyre duplán vannak subázva, egy-egy zsinór hossza 10 centi legyen.

A zsinórvégeket nem kell égetéssel lezárni,
mert akkor szúrósak lesznek;
ha kezeletlenül hagyjuk és kicsit felszalad az anyag, akkor legfeljebb enyhén bojtos, szöszmöszös jellegű lesz,
de nem várható, hogy teljesen felfoszlik...

AKKOR SZÁMOLJUNK!

Vízszintesen 27 darab, függőlegesen 17 kötés kerül.
Ez annyit tesz, hogy összesen 17 x 27 darab, tehát 459 subacsomó lesz.
Egyenként 2 db. 10 centis, tehát 20 cm patkányfarok adja a csomókat.
459 x 20 db = 91.8 méter zsinór kell hozzá.

Így már be merem vallani az uramnak!
Hiszen egy vagyonnyi anyagköltséggel bíró párnahuzatot vettem 350 forintért...

Ez a tétel inkább csak nagykereskedésből éri meg...
Onnan egy 95 méteres tekercs ára 1700 forint körül van, ami 18 forintos méterárat jelent és rengeteg színből lehet választani.
Nem tudom, hogy megy a nagykerből vásárlás, lehet, hogy kell hozzá valaki, egy vásárolni jogosult, megfelelő tevékenységi körrel rendelkező céges háttér.
- a vaterán 20 - 50 Ft/ m áron lehet venni, persze kisebb színválasztékkal
- webáruházakban általában 50 ft.-ért/ m,
- rövidáru üzletekben 80 Ft/ méterárért is előfordulhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése