GPS tartó tok

Addig húztam-halasztottam, amíg lehet.

De beláttam, hogy autós tájékozódás, hirtelen útvonalátlátás terén silány darab vagyok,
így beadtam a derekam és rendeltem a férjemtől egy GPS-t.

Valószínűleg eztán is az "újratervezés" lesz a leggyakrabban elhangzó kifejezés  de ez már legyen a gép problémája :-)

A tokot elegáns -vastag selyem és taft- anyagokból készítettem;
közéjük pedig egy spéci mereven tartó,
varrható védőréteg került
(nem flíz, de sajnos nem tudom a nevét).

Természetesen nem felejtkeztem el a kihúzópántról sem;
egy mozdulat és a gép már kint is van.





A szabásnál úgy terveztem, hogy annyira szoros legyen, hogy simán, egyszerűen be tudjam tenni a gépet, de kiesni ne tudjon.

ÉS ÍME!!

A gép lefelé lóg a felcsiptetett tokban és a súlyát elbírja a tasak.

1 megjegyzés: