Csipkés táska - óvodai ballagási ajándék


































Erzsike óvó néni számára egy tavaly készült táskát választott a szülői közösség, melynek hasonmását kérték.

A visszafogottabb színeket viselő,
tyúkanyó típusú, kézműveskedő óvó néni számára valószínűleg kedves táska-kiegészítő lesz a századfordulón készült horgolt csipketerítő, melyet nagyjából félezer öltéssel rögzítettem a táska testére hogy használat közben ne akadjon bele semmibe a levarratlan részeken..


A csipke külső részén szatén szalag fut körbe, néhány "szatén rózsapötty" is került rá dísznek. 
Kevés sárga, nagyméretű kásagyöngy ad plusz színt a táskának.
Géppel varrott levélkék is társulnak a -szerintem- napraforgó virágot mintázó kézimunkához.
Alját merevítő betéttel tettem csinossá, a táska száját lezáró szatén ferdepánt belső részét pedig kézzel, láthatatlanul varrtam fel.
Úgy, mint a kiválasztott és másolásra ítélt táska, ez is kötélfüles megoldású; 
belső zsebek és kulcstartó karabiner segít a rendtartásban.

A táska bélésén emlékként jelenik meg a Zsebibaba csoport szülői által választott kép, melyet textilfilccel megrajzolva tettem időtállóvá.

Erzsike néni ugyan nem sejthette, de a többi munkatársához hasonlóan Ő is megfigyelés alatt állt.
Ki kellett deríteni, vajon jobb vagy bal kezes-e, hogy a cippzár megfelelő irányból nyíljon.
Mert fontosnak tartották a szülők, hogy köszönetük a táska milyenségében is megjelenjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése