kádkilépő - Lencsinek

A Wekerlei Napok rendezvényen, varrás-bemutató keretén belül készült el régi barátnőmnek, Lencsinek a kádkilépője.

Néhányan érdeklődtek, hogy eladó-e, de állhatatosan kitartottam cimborám mellett :-))






Alsó fele fehér frottír, felül pedig égszínkék anyagon sötétkék, apró virágos rátét adja a díszítést.

 A virág levelei vastag selyem anyagból készültek, melyek eredetileg is levelek voltak, csak körbevágtam és sűrű cikk-cakk öltéssel rögzítettem.


Mivel a levelek tűvékony, de vegyes színű gépi-hímzéssel lettek kivarrva, ezért a kontúrozásnál meglazítottam az alsó szálat, hogy ne egynemű zöld legyen az öltéssor, hanem fel-felhúzzon egy keveset az az alsó cérnából is.

Akasztót is varrtam a felső sarokba, hogy használaton kívül -mint egy törülközőt- fel lehessen akasztani...

1 megjegyzés: