TISZTELT ÉRDEKLŐDŐK!

TÁJÉKOZTATOM ÖNÖKET, HOGY -várhatóan- HOSSZABB IDŐN KERESZTÜL SAJÁT CSALÁDOM SZÁMÁRA KELL TEVÉKENYKEDJEK, EZÉRT EBBEN AZ ÉVBEN MÁR NEM TUDOK MEGRENDELÉSEKET FOGADNI.

dekor cipőbetétek, Tündének

Kiváló nedvszívó tulajdonsággal rendelkező, szép anyagokból készült, nem alávalókkal, hanem talpalávalókkal gazdagodott Tünde.






Magánterület: megkaptam a cipőbetét másolatát papíron és már el is készültem az első betéttel. Amit tudni kell róla az az, hogy későn este, türelmetlenül nekiálltam szabni-varrni, hogy végre megnézhessem egy maradék anyagból készült, de a talpbetétet éppen kiadó pár látványát. Csodás anyag, szép kidolgozás... és mikor izgatottan kirángattam a varrógéptalpak alól, hogy tömjénezzem magam... két balost készítettem :-(((.
Anyag elfogyott, vérnyomás emelkedett... KUKA.

Próbáltam jópofizni Tündének, hogy ajándék lónak ne nézze a fogát, de belülről én magam is sírok, zokogok az anyagért...    Bruha-ha-ha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése