dekor cipőbetétek, Tündének

Kiváló nedvszívó tulajdonsággal rendelkező, szép anyagokból készült, nem alávalókkal, hanem talpalávalókkal gazdagodott Tünde.






Magánterület: megkaptam a cipőbetét másolatát papíron és már el is készültem az első betéttel. Amit tudni kell róla az az, hogy későn este, türelmetlenül nekiálltam szabni-varrni, hogy végre megnézhessem egy maradék anyagból készült, de a talpbetétet éppen kiadó pár látványát. Csodás anyag, szép kidolgozás... és mikor izgatottan kirángattam a varrógéptalpak alól, hogy tömjénezzem magam... két balost készítettem :-(((.
Anyag elfogyott, vérnyomás emelkedett... KUKA.

Próbáltam jópofizni Tündének, hogy ajándék lónak ne nézze a fogát, de belülről én magam is sírok, zokogok az anyagért...    Bruha-ha-ha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése