hófehér nyári táska, Erzsinek

Erzsi elképzelése alapján ezt alkottam: farmer alapanyagból, kökénymintás béléssel készült kisméretű táska. Száját piével (keskeny rakásokkal), kézi hímzéses francia csomókkal és selyemfényű türkizkék pánttal díszítettem. 






Elejének mintája -szintén a kökénymintás anyagból szabott- ötszirmú virág, melyet szakadt-hatásúvá alakítottam át, a farmer "kiszőrözésével".
A bélésen Őkökénysége mellett pici levélkék is vannak, ezeket varázsoltam át a táska megjelenésébe is egy
ugyanolyan színű levéllel.

Gyönggyel kivarrt inda és virágközép, állítható pánt, oldalbetoldással bővített fazon, kulcstartó karabiner, emeletes zseb (a táska mérete miatt zseb a zseben elvet követtem) és húzózáras megoldás.



Vállpántjának hátsó részére egy kardigán-tároló rekeszt is kapott, hűvösebb idő esetére, lásd a kék kendős fotón!






weiß, blau, Blume, Biese, Jeans, Tasche,
white, blue, flower, jeans, bag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése