katicás táska 2.

A katicás sorozat második darabja egy katica csoportos dadus néninek készült, egy katica-jelű kislány ballagási ajándékaként.
Viharkék és homokszínű kord anyagon filcből szabott, flízzel alábélelt, "domború" katica repül az ezüstszállal hímzett, csillagos ég felé.
Zöld levelek melegítik meg a színeket, a nélkülük üresnek tűnő látványt.
A táska szájára nyitófüleket készítettem. Na, nem, mintha nem tudtam volna lejjebb tenni a záródást adó mágneskapcsokat, de a felfelé szűkülő fazonú táskába nem akartam, hogy mélyebben kelljen nyúlni a nyitáshoz. Így szinte közvetlen a szélére tettem a zárat, a fülecskék pedig segítenek a széthúzásban.
Bélése halvány almazöld alapon virágos, mely a fülek anyagán és az állítható vállpánt belső oldalán is végigfut.
Általános használatú-, mobiltelefon-tartó-, és tolltartó zseb is került bele. Kulcstartó karabiner segít a keresgélésben...
 
Ugyanilyen fazonú, de más látványú táskáim ITT és ITT láthatók; a katicás sorozat első darabja pedig ITT található.

Aztán rájöttem valamire, miközben a levelekhez futó inda mintákat készítettem:
A LUSTASÁG VISZI ELŐRE A VILÁGOT !!!
Férjemnek is említettem ezt a feltevésemet, mire Ő annyit mondott, hogy nem igazán tartja magát sztahanovistának, de azért ezzel a teóriával vitatkozna...
Akkor térjünk is a lényegre, itt az egyik bizonyíték: tehát azt a két kicsi csavart mintát szabad gépi tűzéssel illett volna elkészíteni, de lusta voltam le és felszerelni a tűzőtalpat. Hirtelen ötlettől vezérelve teljesen lazára engedtem a nyomótalp szabályzót és úgy álltam neki kacskaringózni. ÉS MENT !!!!


Másik bizonyítékom itt látható. Na? Ennyi lustaságból kifejlődő lelemény után vitatkozik még valaki?
(Azért nehogy rossz híremet vigyétek; amúgy szorgos-dolgos, precíz menyecske vagyok, csak néha tör rám pihenhetnék...)

cord, ladybird, bag, magnetic clasp, leafage, starry sky, stormblue
Kord, Marienkäfer, Tasche, Magnetverschluss, Blätter, Sternenhimmel, sturmblau

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak lettek:)A lustaságos dologgal egyetértek,a lusta embereknek vannak a legjobb ötleteik.

    VálaszTörlés