50 x 10 dkg = 5 kg.

Elkészültem 5 kg-nyi óvodás zsákkal!

A tavalyi 50 db egyen-tornazsák elkészítését követően ismét 50 munkadarab került ki kezeim közül.

Középső gyermekem, Zente óvodájában, két csoportnyi óvodás zsák non-profit varrását vállaltam el, melyben szerencsére önkéntes segítőim is akadtak a közösségből. Éva óvó néni lánya Judit, és szülőtársam Enikő, az egyenes pántok bevasalását, a zsebek és pántok elő-varrását vállalták; Teréz és Szilvi pedig az elkészült zsákok eltisztázásában segédkeztek.
Én is Köszönöm Nekik!
  A kezdetek...

Napsárga alapon narancs és narancssárga alapon napsárga változatban készültek a két óvodai csoport számára. A képen csak az egyik mennyiség látszik, mert a másik adagot már átadtam.

Szívesen csináltam, de azért most egy ideig nem szeretném meghallani azt a szót, hogy: ÓVÓDÁS ZSÁK!!! Mást igen, csak az ovis zsák emlegetése van tiltólistán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése